سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

 

عسل يکي از درمان هاي موثر و مهم خانگي براي رفع خال هاي صورت مي باشد اما بازدهي آن نيازمند زمان و شکيبايي است.

 
 

هميشه براي از بين بردن خال هاي صورت که باعث کاهش جذابيت و اعتماد به نفس مي شوند در تلاش هستيد و خيليا ها هم با صرف هزينه هاي هنگفت سعي در از بين بردن آن ها دارند اما چرا جراحي هاي پرهزينه ؟ وقتي با درمان هاي خانگي مي توانيد به صورت طبيعي از شر آنها خلاص شويد. عسل يکي از درمان هاي موثر و مهم خانگي براي رفع خال هاي صورت مي باشد اما بازدهي آن نيازمند زمان و شکيبايي است.

روش اول
هر روز صبح ، بعد از بيدار شدن از خواب مقداري عسل خالص روي خالهايتان بماليد . شبها قبل از خواب نيز اين کار را انجام دهيد. از آنجايي که اين روش از بين بردن خال احتياج به آمادگي ندارد ، خيلي متداول است و تعداد زيادي از آن استفاده مي کنند . اگر از اين روش استفاده مي کنيد نکته مهمي که بايد در نظر داشته باشيد اين است که اين کار را بايد هر روز و بصورت متوالي انجام دهيد زيرا در صورتي که با وقفه اين کار را انجام دهيد دوره درمان خال هاي شما طولاني تر مي شود.

روش دوم
مقداري عسل روي خال مورد نظرتان بماليد و بصورت دوران ماساژ دهيد . سپس يک چسب زخم روي آن قرار دهيد تا در طول روز مرطوب باقي بماند. از اين روش از بين بردن خال را هر روز فقط يکبار انجام دهيد زيرا تکرار مجدد آن در طول يکروز ممکن است باعث تحريک و حتي التهاب پوستتان شود.

روش سوم
هر شب يک حوله را با آب گرم خيس کنيد و آن را روي خالتان بگذاريد . براي مدت 15 تا 30 ثانيه حوله را محکم روي پوستتان فشار دهيد. اين کار باعث مي شود که منافذ پوست و خال باز شود و در نتيجه عسل بيشتر جذب شود . بعد حوله را برداريد و مقداري عسل خالص را روي خال بماليد و روي آن را با چسب زخم بپوشانيد تا در طول شب به ملافه يا لباس شما ماليده نشود.

روش چهارم
مقداري عسل را حدود15 تا 20 ثانيه در ماکروفر گرم کنيد و با استفاده از انگشت اشاره و انگشت مياني مقدر از اين عسل گرم شده را با قدرت روي خالتان بماليد. گرم کردن عسل هم مثل استفاده از حوله گرم باعث باز شدن منافذ مي شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, توسط سیبادو