ما را حمایت کنید
 
سیبادو

دانلود جزوه و نمونه سوالات آزمون آيين نامه رانندگي جهت قبولي در امتحان آيين نامه رانندگي

 امروزه در اکثر جوامع بشری ثابت شده که رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در موقع رانندگی نه تنها ضامن حفظ سلامتی ما و دیگر سرنشینان وسیله نقلیه ما و دیگران میباشد بلکه باعث ترافیک روان و بسیار خوبی در معابر شهری میباشد.پس قبل از شروع آموزش عملی ابتدا باید آیین نامه راهنمایی و رانندگی را خوب یادبگیریم.
در تمامی کشور های پیشرفته دنیا نیز آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی برگزار می شود و نکته ی جالب آن این است که این آزمون مانند زبان ریاضی ! زبان مشترک تمام مردم دنیاست ، یعنی تابلو ها در تمام کشور های دنیا ، یک مفهوم را دارد .
دریافت گواهینامه رانندگی یکی از دستاوردهایی است که بسیاری دوست دارند در طول زندگی به آن دست پیدا کنند . تبدیل شدن به یک راننده خوب نیازمند مواردی مانند دست فرمان خوب و آشنایی کامل با قوانین است .


ادامه مطلب...

خواص نعنا را بخوانید و از خوردن آن در وعده غذایی روزانه خود لذت ببرید.

 نعنا گیاهی است باطبع گرم و خشک که دارای خواص فراوان دارویی است و مصرف آن به اشکال مختلف از جمله تازه، خشک شده، اسانس، دمکرده، پودر و... امکان‌پذیر‌است.
«منتول» یکی از مهم‌ترین مواد موثره موجود در نعناست که دارای خاصیت ضدالتهابی قوی است. به همین دلیل نعنا در درمان بیماری‌های التهابی دستگاه تنفسی مانند سینوزیت، آسم، آبریزش بینی و رنیت آلرژیک موثر است. دمکرده نعنا نیز در کاهش التهاب گلو و حنجره در سرماخوردگی نیز مفید است.
منتول موجود در نعنا باعث می‌شود این گیاه خاصیت ضددردی نیز داشته باشد که به این منظور می‌توان اسانس نعنا را در محل درد مالید که باعث کاهش التهاب و درد‌خواهد شد.
این گیاه یکی از بهترین مواد طبیعی در کمک به درمان انواع مشکلات گوارشی است و شاید بیشترین استفاده از نعنا برای کمک به درمان اختلالات گوارشی باشد. به بیمارانی که از نفخ شاکی هستند توصیه می‌شود نعنا را به صورت‌های مختلف از جمله تازه و دمکرده استفاده کنند.
همچنین مصرف روزانه حدود 10 سی‌سی عرق نعنا که با آب‌گرم رقیق شده باشد نیز در کاهش نفخ بسیار مفید است. مصرف روزانه دمکرده نعنا بعد از غذا برای درمان انواع مشکلات گوارشی و سوءهاضمه بسیار اثربخش است.
جویدن نعنا پس از غذا نیز ضمن کمک به از بین بردن بوی بد دهان و از بین بردن التهاب لثه به بهداشت دهان و دندان نیز کمک کرده و در هضم بهتر غذا نیز موثر است.
گفته می‌شود جویدن برگ نعنا در از بین بردن سکسکه نیز مفید است. دمکرده نعنا در کاهش انواع دردهای شکمی از جمله دردهای گوارشی، دل پیچه و دردهای قاعدگی نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد. ماساژ شکم با اسانس نعنا نیز دارای خاصیت کاهنده درد، ‌بویژه در دردهای کولیکی نوزادان است.
به این منظور باید اسانس نعنا را در جهت عقربه‌های ساعت و دور ناف ماساژ داد، این کار تا حد زیادی دردهای کولیکی نوزاد را بهبود می‌بخشد.
همچنین استفاده موضعی نعنا در افزایش طراوات پوست و از بین بردن آکنه‌ها نیز مفید است. به این منظور حدود 10 گرم نعنای تازه، 10 گرم جعفری تازه خرد شده و یک قاشق عسل را در 100 سی‌سی شیر تازه گرم مخلوط کرده و پس از سرد شدن از آن به عنوان یک محلول برای شست‌وشوی پوست صورت استفاده کنید.
نوشیدن دمکرده نعنا ضمن خاصیت آرامبخشی در کاهش چربی و کلسترول خون نیز مفید است. چای نعنا یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش حالت تهوع و استفراغ بویژه در دوران حاملگی است.
کسانی که از نفخ و یبوست رنج می‌برند، می‌توانند صبح‌ها دمکرده نعنا، عناب و نبات میل کنند و اثربخش بودن آن را در کاهش مشکل خود تجربه کنند.
در فصل بهار می‌توانید نعنا یا پونه را که دارای خواص مشابه نعناست در دامان طبیعت پیدا کنید و از مصرف آن لذت ببرید. کسانی که از حساسیت‌های فصلی یا سینوزیت رنج می‌برند نیز می‌توانند از بخور نعنای تازه استفاده کنند که این بخور در باز کردن مجاری تنفسی و کاهش علائم حساسیت مفید است.
 
ارسال در تاريخ شنبه 28 تير 1393برچسب:نعنا معده گوارش , توسط سیبادو

در دو دهه ی اخیر دستگاه های الکترونیکی و تلفن های همراه پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف داشته اند. یکی از زمینه هایی که دستگاه های الکترونیکی پیشرفت قابل توجهی در آن داشته اند فناوری های بی سیم است. یکی از کاربردهای فناوری بی سیم در زمینه شارژ دستگاه های الکترونیکی است که در این مقاله از الف تا ی آن را بررسی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید...

 برای شارژ کردن گجت های همراه به کابل نیاز داریم و استفاده از کابل برای انتقال انرژی الکتریکی به دستگاه های همراه اگرچه ارزانتر و مطمئنتر از شارژ دستگاه ها به صورت بی سیم است اما مشکلاتی هم دارد که باعث شده است شارژر بی سیم در چند سال اخیر به یکی از قابلیتهایی تبدیل شود که اکثر مردم آرزو دارند به صورت استاندارد در همه ی دستگاه هایی که نیاز به شارژ دارند دیده شود. به موضوع شارژ بی سیم در سال های اخیر از طرف مصرف کنندگان و تولیدکنندگان توجه زیادی شده است و حتی انتظار می رود در آینده این فناوری جایگزین روش های فعلی برای شارژ دستگاه ها شود.

از آنجایی که شارژ بی سیم یک فناوری جدید است هنوز کاربران اطلاعات زیادی در مورد این فناوری ندارند. سوالات زیادی در رابطه با این فناوری مطرح می شود به عنوان مثال عده ای می خواهند بدانند این فناوری از کجا آمده است؟ آیا برای استفاده از این فناوری نیاز به ابزار خاصی هست؟ شارژرهای بی سیم به طور کلی چه کاربردهایی دارند؟ و سوالات بیشماری در مورد این فناوری وجود دارد. اگر شما هم می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شارژ بی سیم به دست آورید پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله سعی داریم به بررسی و پاسخگویی به تمامی سوالات و همچنین هر آنچه لازم است در رابطه با شارژ بی سیم بدانید بپردازیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:شارژر تاریخچه بیسیم عملکرد , توسط سیبادو


تلفن‌های همراه امروز تمامی جهان را به‌راحتی به تسخیر خود درآورده‌اند، مهم‌ترین دلیل این اتفاق استفاده راحت و آسان از آن‌هاست. به همین دلیل دیگر برخی از تولید کنندگان حتی به خود زحمت قرار دادن دستورالعمل استفاده از گوشی را درون جعبه‌ های تولیداتشان نیز نمی‌دهند.

 اما در این میان، روند طراحی تلفن، در هر دو زاویه درونی و بیرونی، یکی از پیچیده‌ترین قسمت‌های تولید هر گوشی است. تولید هر تلفن همراه نیازمند کدهایی فراوانی جهت توسعه، رفع اشکال احتمالی و کارایی بهتر آن است که کمک می‌کند هر دستگاهی به بهترین نحو عمل کند. به همین دلیل شما نمی‌توانید آخر هفته در خانه بمانید و برای خود یک گوشی تلفن همراه درست کنید! اما هستند کسانی که از پس این عمل برآمده و برای خود گوشی ساخته‌اند. این نوع وسایل در زبان لاتین با نام DIY شناخته می شوند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:گوشی دست‌ ساز , توسط سیبادو

استیو وزنیاک را به اخلاقیات متفاوت او می‌شناسند، اما ویژگی رک گویی او در مورد محصولات دنیای تکنولوژی همیشه مشهورتر از بقیه بوده است. او بارها حتی خود شرکت اپل را مورد انتقادهای تند و تیز خود قرار داده است. وقتی او را بین انتخاب ویندوزفون و اندروید قرار دهید، بدون تعارف ویندوز فون را انتخاب می‌کند و جالب اینجاست که یکی از فن‌های شرکت چینی شیائومی نیز محسوب می‌شود ! او به تازگی در مصاحبه ای با Xconomy به دنیای گجت های پوشیدنی ورود کرده و باز هم مانند گذشته لحن گزنده و رک خود را به کار برده است.
گجت پوشیدنی سامسونگ گلکسی Gear از همان آغاز فروش با انتقادات تندی مواجه شد. تجربه نه چندان خوبی که وزنیاک نیز آن را بعد از مدت کوتاهی چشیده است: «گلکسی Gear تنها تکنولوژی‌ای بود که بعد از نصف روز استفاده آن را به کناری انداختم و از طریق eBay آن را فروختم چون بسیار بی‌ارزش بود!»
گوگل گلس نیز هر چند در ابتدای امر و حتی این روزها نیز با انتقاداتی جدی روبرو بوده، ولی کسی منکر نوآوری و جذابیت آن نیست. کما اینکه وزنیاک نیز هنگام اظهار نظر در مورد این گجت راه میانه و تا حدی تمجید را در پیش گرفته است: «شاید گوگل گلس آنچنان استفاده‌های بسیاری نداشته باشد که سزاوار تمجید یا انتقاد جهت حرکت رو به جلو خود باشد، اما هر کاری که با گوگل گلس انجام دادم، لذت‌بخش بود.»
وزنیاک در انتهای مصاحبه باز هم خانه قدیمی خود اپل را فراموش نمی‌کند و آرزو می‌کند که اپل همان یکه‌تاز و نوآور دنیای گجت های پوشیدنی باشد: «وقتی که یک شرکت، محصولی 180 درجه متفاوت را تولید می‌کند و همگی به برتری و نوآوری آن اذعان می‌کنند، اینجاست که آینده تکنولوژی مسیر خود را پیدا می‌کند. در گذشته اپل چندین بار - و نه همیشه - این مسئولیت را عهده داشته است. پس امیدوارم که این بار نیز اپل همان «تحول بزرگ» را در حوزه گجت های پوشیدنی ایجاد نماید.»
منبع : digikala.com

 
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:گجت پوشیدنی اپل سامسونگ اندروید گوگل , توسط سیبادو

ممکن است به طور اتفاقی و یا به دلیل وجود کلید در جیبی که گوشی در آن قرار دارد، خط و خش هایی روی صفحه نمایش تلفن همراه ایجاد شود. خط و خش های روی صفحه نمایش تلفن همراه علاوه بر ظاهر نامناسبی که دارند باعث اعصاب خردی صاحب گوشی هم می شوند.

 وجود خش روی صفحه نمایش وضوح و خوانایی آن را کاهش می دهد و مشکلات زیادی را برای کاربر ایجاد می کند. البته اکثر گجت های امروزی از شیشه های مقاوم مانند گوریلا گلس بر روی پنل صفحه نمایش استفاده می کنند اما این شیشه های محافظ هم تاحدودی می توانند در برابر خط و خش مقاومت کنند و باز هم ممکن است خش هایی روی این شیشه ها ایجاد شود.

 برخی هم برای جلوگیری از ایجاد خش روی صفحه نمایش گجت خود از برچسب های محافظ استفاده می کنند. این برچسب ها هم نمی توانند به طور کامل جلوی ایجاد خش روی صفحه نمایش را بگیرند. از طرفی این برچسب ها باعث کاهش دقت و سرعت صفحه نمایش های لمسی می شوند و بر کیفیت صفحه نمایش هم تاثیر می گذارند. شما هرچقدر هم تلاش کنید بازهم ممکن است خش های ریز و درشتی روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ایجاد شود.

 اما تنها راه های خلاص شدن از شر خش های روی تلفن همراه پرداخت هزینه سنگین و خرید یک گوشی جدید و یا مراجعه به یک تعمیرکار متخصص و تعویض صفحه نمایش گوشی نیست. خوشبختانه روش هایی هم وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به سرعت و بدون پرداخت هزینه های سنگین خط و خش های کم عمق روی گجت محبوب خود را از بین ببرید.

 در ادامه مطلب هشت روش شناخته شده برای از بین بردن سریع خش های ریز روی تلفن همراه را معرفی می کنیم. البته لازم به ذکر است که قبل از دست به کار شدن حتماً گوشی خود را خاموش و در صورت امکان باتری آن را جدا کنید. سپس برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل دستگاه پورت ها و شیارهای گوشی را با نوار چسب بپوشانید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:تکنلوزی گیر , توسط سیبادو

ماه آینده قرعه به نام نسخه مینی گلکسی S5 افتاده است تا کسانی که شاید توان خرید نسخه اصلی را ندارند نیز از این گوشی کم نظیر بی بهره نباشند.

 هر چند همین حالا رقبای سرسختی برای گلکسی S5 سامسونگ چون G3 پیدا شده است، اما این گوشی همچنان فروش خوب خود را در بازار ادامه می‌دهد. سامسونگ که حالا از جا افتادن پرچمدار خود در بازار مطمئن است، به نوبت مدل‌های جدیدی از آن را به رسم همیشگی وارد بازار می‌کند. 
SamMobile منبع مطمئن و همیشگی سامسونگی دیشب خبر داد که ماه آینده قرعه به نام نسخه مینی گلکسی S5 افتاده است تا کسانی که شاید توان خرید نسخه اصلی را ندارند نیز از این گوشی کم‌نظیر بی‌بهره نباشند.
بر اساس خبر اعلام شده گلکسی S5 مینی از ماه آینده (جولای) به صورت جهانی فروش خود را آغاز خواهد کرد. اگر تاکنون از این گوشی چیزی نشنیده‌اید، مدل مینی در واقع نمونه‌ای کوچک‌تر با سخت افزاری پایین‌تر نسبت به مدل اصلی خود می‌باشد. 
شایعات نشان از وجود اسکنر اثر انگشت و گواهینامه IP67 (به معنی مقاومت در برابر آب و گرد و خاک) در این گوشی دارد که از مدل اصلی قرض گرفته شده‌اند.
ویژگی‌های دیگر این گوشی بدین شکل نقل شده است: صفحه نمایش 4.5 اینچی 720p، چیپ‌ست اگزینوس 3 چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، رم 1.5 گیگابایتی، دوربین عقب هشت مگاپیکسل و 2.1 مگاپیکسل جلو، پشتیبانی از LTE، وای‌فای، بلوتوث ورژن چهار و NFC.
همچنین بر روی این گوشی اندروید کیت‌کت 4.4.2 نصب شده است و مانند گلکسی S5 اصلی با ویژگی‌های Ultra Power Saving Mode، Private Mode و Kids Mode ارائه خواهد شد.
آپدیت:
سامسونگ امروز به طور رسمی از سامسونگ گلکسی S5 مینی رونمایی کرد. ویژگی‌های این گوشی مشابه با اطلاعات خبر بالاست، اما از این گوشی مدل LTE به شکل جدا ارائه خواهد شد. باتری آن 2100 میلی آمپر ساعتی است و دارای وزنی 120 گرمی و اندازه‌ای 131.1x 64.8 x 9.1 میلی‌متری می‌باشد. اعدادی که آن را به گوشی بزرگتر و سنگین‌تری نسبت به گلکسی S4 مینی تبدیل می‌کند.
این گوشی اوایل جولای در روسیه و پس از آن در اواسط جولای فروش جهانی خود را آغاز خواهد کرد. سامسونگ به قیمت آن اشاره ای نداشته، اما سایت SamMobile به نقل از منابع خود خبر داده که قیمت خرده‌فروشی آن حدود 650 دلار می‌باشد که طبیعتا بسیار زیاد به نظر می‌رسد. البته این قیمت رسمی نیست و مطمئنا بعد از آغاز فروش از ارزش آن کاسته می‌شود. نکته‌ای که در مورد قیمت آن باید توجه شود، این است که این گوشی به هر حال با قیمتی ارزان و مانند دیگر مدل‌های مینی عرضه نخواهد شد. تصاویر این گوشی در رنگ سفید را مشاهده می‌کنید.

ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:, توسط سیبادو

گوشی های هوشمند به یکی از پرکاربردترین ابزارهای هر انسان تبدیل شده اند ، با پنج روش ساده طول عمر آنها را بیشتر کنید.

 ۱. عمر باتری را بیشتر کنید

طول عمر باتری یک تبلت یا گوشی هوشمند به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که بیشتر آن‌ها از کنترل شما خارج هستند؛ سایز باتری، سیستم عامل و غیره. اما تنظیماتی نیز وجود دارد که تغییر آن‌ها تاثیر شگرفی بر طول عمر باتری خواهد داشت.

مهم‌ترین مصرف کننده باتری، صفحه نمایش تبلت یا گوشی هوشمند است که می‌توانید با تنظیم نور صفحه، بر طول عمر باتری تاثیر بگذارید. با کمی نور صفحه کمتر، طول عمر باتری افزایش پیدا می‌کند.اگر از تبلت یا گوشی هوشمند خود در نور مستقیم آفتاب استفاده نمی‌کنید، واقعا احتیاجی ندارید که نور صفحه را به حداکثر برسانید. به طور متوسط، ۵۰ درصد مقدار نور حداکثر برای یک تبلت کافی است.همچنین خاموش کردن گزینه‌هایی مانند "Bluetooth" و "location access" در حالتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید نیز به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کنند.

 ۲. یک برنامه "file manager"نصب کنید

یکی از برتری‌های اندروید به اپل این است که شما می‌توانید مستقیما به فایل‌های سیستم خود دسترسی داشته باشید و یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار، برنامه "ES File Explorer" است. این اپلیکیشن به شما امکان دسترسی به تمام فایل‌ها، فولدر‌ها و دیگر اطلاعاتی را که روی حافظه تبلت و کارت حافظه ذخیره شده‌اند، می‌دهد.وقتی تعداد فایل‌هایی که روی تبلت ذخیره کرده‌اید، زیاد باشد، این برنامه به شدت به کمک شما خواهد آمد و شما برای هر کار لازم نیست مدت زمان طولانی به دنبال یک فایل به خصوص بگردید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:گوشی هوشمند , توسط سیبادو

نگهداری، ذخیره و بازیابی اطلاعات در کامپیوترها و شبکه‌های کوچک و بزرگ، مساله‌ای حساس و پرهزینه است. راه‌حل‌هایی مانند نوار مغناطیسی، CD و DVD، هاردهای اکسترنال و ... هم از نظر ایمنی اطلاعات و هم هزینه تامین تجهیزات و نگهداری آنها، همیشه بحث‌برانگیز بوده‌اند. حالا فن‌آوری جدیدی به بازار آمده که جای همه این چیزها را می‌گیرد، آن هم بدون محدودیت ظرفیت. به گنجایش ابرهای آسمان و البته قابل دسترسی سریع و آسان: فن‌آوری ابر.

 منظور از رایانش ابری استفاده از منابع محاسباتی (سخت افزار و نرم افزار) مجموعه ای از سرورها از طریق یک شبکه است. به عبارت دیگر در این روش، بجای اینکه کاربر نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز خود ا بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کند، از طریق هر کامپیوتر متصل به شبکه خدمات مورد نیاز خود را بصورت وب سرویس دریافت می کند. نرم افزارهای کاربردی بر روی سرورهای پر سرعت شبکه نصب می شوند و کاربر می تواند به تمامی این نرم افزارها از طریق شبکه دسترسی پیدا کند. در این روش فایلهای کاربر نیز بر روی سرور ذخیره شده و از هر کامپیوتر متصل به شبکه قابل دسترسی هستند. 

این روش مزایای بسیار زیادی دارد. به جای اینکه کاربر مجبور به تهیه و نصب تمامی نرم افزارهای مورد نیاز باشد (که معمولا ارزان نیز نیستند)، نسخه شبکه‌ای این نرم افزارها بر روی سرورهای مرکزی شرکت نصب می شوند. بدین ترتیب تمامی کاربران مجاز در هر لحظه دسترسی به نرم افزارهای مورد نیاز خود دارند و فایل های تولید شده را نیز بر روی سرورها ذخیره می کنند که نیاز به جابجایی آنها و مشکل مدیریت نسخه ها را برطرف می کند. 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:رایانش ابری پردازش ابری cloud computing , توسط سیبادو

 برخی خودروسازان دست به طراحی ویژگی های منحصر به فردی می زنند تا بتوانند در این بازار داغ دوام بیاورند.

 مینی کوپر کانورت 2011 و آپشن "اوپنومتر"

غیر معمولترین آپشن های اتومبیل ها در جهان +عکس

طراحان این اتومبیل دوست داشتنی در داخل داشبورد یک اوپنومتر یا "باز سنج" را تعبیه نموده اند که به راننده می گوید که دقیقاً چند ساعت و چند دقیقه است  که آنها سقف جمع شوی پارچه ای خودروی خود را باز نموده اید و احتمالاً نگران سلامت پوست برنزه شده یا شاید هم سینوزیت شما می باشد. حدسم این است که مغز طراحان این گجت بی استفاده زیاد آفتاب خورده باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:غیر معمولترین آپشن های اتومبیل , توسط سیبادو

 

sebadoدر گزارشی ضمن اشاره به اختلافات در کاخ سعودی و عزل و نصب‌های فراوان رژیم سلطنتی، معتقد است زنگ خطر داعش برای عربستان به صدا در آمده و پادشاهی سعودی برای مقابله با این تهدید انتصابات جدیدی را انجام داده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری sebado به نقل از اندیشکده مؤسسه واشنگتن، سیمون اندرسون کارشناس برجسته این اندیشکده در گزارشی ضمن اشاره به اختلافات در خاندان سلطنتی سعودی و عزل و نصب‌های بیش از حد معمول طی یک سال اخیر معتقد است پادشاه عربستان درصدد نظم دهی سریع به حکومت خود است تا با تهدید داعش که رهبری عربستان بر جهان اسلام را به چالش کشیده است، مقابله کند.
مشغله‌های سیاسی شدید در خاندان سلطنتی در سال جاری، حالت استراحت معمول در ماه رمضان در عربستان را تقریباً کمرنگ نموده است. ساعت کار رسمی سعودی‌ها در ماه مبارک به تنها شش ساعت در روز محدود شده است، اما شاهزاده‌های مهم و اصلی در کاخ سعود بیشتر و سخت‌تر کار می‌کنند. تنها پس از نیمه شب به وقت محلی در 1 جولای، آژانس مطبوعاتی رسمی (اس‌پی‌اِی) حکم سلطنتی‌ای را اعلان کرد که طبق آن شاهزاده بندر بن سلطان، که سابقاً به مدتی طولانی سفیر ریاض در واشنگتن بود و اخیراً نیز به عنوان رئیس سازمان اطلاعات عربستان فعالیت می‌کرد، در سمت مشاور ویژه ملک عبدالله منصوب گردید. چهار دقیقه بعد، گزارشی دیگر از این آژانس اعلان کرد که پسر عموی بندر، شاهزاده خالد بن بندر، رئیس آژانس اطلاعاتی سعودی شده است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:, توسط سیبادو