ما را حمایت کنید
 
سیبادو

معرفی وبسایت ایران تایپیست: ارائه دهنده خدمات آنلاین دانشجویی در تمامی رشته ها و گرایش ها به چندین زبان

با به کار گیری بیش از 25000 مترجم، تایپیست و محقق متخصص در تمامی رشته ها(مهر 1394)

پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی برگشت وجه تا 5 روز- دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد، ثبت اسناد و املاک (قوه قضاییه)، وزرات صنایع و معادن، ستاد ساماندهی پایاگاه های اینترنتی

سفارش آنلاین ترجمه تخصصی

سفارش آنلاین  تایپ فوری

سفارش آنلاین تحقیق در تمامی رشته ها

 سفارش آنلاین چاپ و نشر کتاب

 کارگاه مقاله نویسی، پروپوزال نویسی، جزوات مکاتبه ایی تمامی رشته ها

 

برای ثبت نام و سفارش آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید و هنگام ثبت نام برای اینکه تخفیف بگیرید در قسمت کد معرف می توانید کد معرف 5614  را وارد نمایید

http://irantypist.com/register

 

ارسال در تاريخ شنبه 23 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

       هوش مصنوعی موضوعی بسیار جذاب و اما پیچیده است. علمی جدید که زندگی بشر را متحول کرده است. کارکردهای این فناوری از معایب آن بسیار بیشتر است که نشان از سودمندی آن دارد. علم روباتیک به عنوان هسته مرکزی هوش مصنوعی شناخته می‌شود. اما آینده هوش مصنوعی به کدام جهت حرکت خواهد کرد؟

  • هوش مصنوعی

 الگوریتم‌های به کار گرفته شده در هوش مصنوعی از نحوه فعالیت «یاخته‌های‌ عصبى» ‌یا نورون الهام گرفته شده‌اند. اما هوش مصنوعی و یکی از شاخه‌های آن «یادگیری عمیق» در چند سال اخیر چنان پیشرفت کرده است که استیون هاوکینگ در این باره می‌گوید: «توسعه کامل هوش مصنوعی می‌تواند پایان بشریت را رقم بزند.»
ایلان ماسک از سرمایه‌گذاران فناوری دنیا معتقد است که هوش مصنوعی «اهریمنی» است که تمام جهان در حال پرورش آن است. او می‌گوید: «با هوش مصنوعی ما داریم اهریمن را احضار می‌کنیم.» هوش مصنوعی البته برای هالیوود نیز درآمد خوبی کسب کرده است.

 در واقع هدف از مطالعهٔ هوش مصنوعی، یافتن رابطهٔ میان ربات‌ها و تفکر، همچنین یافتن پاسخی برای چنین سوالاتی است: آیا یک ربات توانایی عملکردی هوشمندانه را دارد؟ آیا او نیز، همانند انسان می‌تواند مشکلات را با اندیشیدن برطرف کند؟آیا ربات می‌تواند فکر داشته باشد؟ آیا می‌تواند همان هوشیاری و حالت ذهنی ای که انسان داراست را داشته باشد؟ آیا می‌تواند حس کند؟ آیا هوش انسان و هوش ربات یکسانند؟ آیا در اصل، ذهن انسان یک کامپیوتر است؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

چند سالی است که رقابتی بین خودروهای خورشیدی مختلف در استرالیا برگزار می‌شود. در این رقابت، این خودروها باید مسیر دشوار ۳ هزار کیلومتری که از شمال این کشور آغاز و به جنوب آن ختم می‌شود را طی کنند.

 

رانندگان در این رقابت با عوامل خطرساز زیادی نظیر خودروهای سنگین باری رفت و آمد کننده در مسیر، انواع جانوران نظیر گاو، گوسفند و کانگرو و نیز دمای طاقت فرسای بالاتر از 45 درجه سانتی‌گراد روبرو هستند.

 

این درحالیست که این خودروها باید انرژی مورد نیاز خود را فقط از طریق صفحات خورشیدی متصل بر روی سقف خود تامین کنند. از ایران نیز تیمی از دانشگاه تهران با خودروی «غزال ایرانی ۳» در این مسابقه شرکت کرده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

در یک رقابت تبلیغاتی جدید، فضانوردان لومیایی در فرودگاهی که سامسونگ به تازگی آنرا s5 نامید حاضر شدند

 مدتی پیش شرکت سامسونگ در یک حرکت تبلیغاتی بزرگ و پرهزینه به تغییر نام ترمینال شماره ۵ فرودگاه معروف و پر تردد هیثرو لندن به نام "GAlaxy S5"ً اقدام کرد و با این کار تعجب مسافران را برانگیخت!

اما چندی نگذشت که شرکت مایروسافت در یک اقدام تبلیغاتی جالب تعدادی از فضانوردان خود را با نام "لومیا" به این فرودگاه فرستاد تا محصولات خود را به رخ مسافران و البته سامسونگ بکشاند. فضا نوردان لومیایی اظهار امیدواری کردند که محصولات جدید مایکروسافت با نام تجاری "لومیا"  lumia  از محصولات گلکسی اس ۵ Galaxy S5 سامسونگ گوی سبقت را بروباید!

در ادامه تصاویر این حرکت فضا نوردان را خواهید دید.فضانوردان لومیا

 

 

 

 

 
 
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

این روزها اینستاگرام خیلی خوب توانسته جای خود را در بین کاربران شبکه های اجتماعی باز کند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

 فیلترها، امکانات و ابزارهای هرچند مختصراین محیط مجازی، همه و همه باعث استوار ماندن آن برای به اشتراک گذاری عکس میان کاربران شده است. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. مسلما آشنایی دقیق و شناخت صحیح، توانایی ما را در موفقیت و ایجاد جایگاه مناسب در این شبکه اجتماعی تضمین می کند. راجع به اینستاگرام در ویکیپدیا می خوانیم:

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجنماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموما برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده میشود) است. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد.”



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

گیاه تاج‌خروس عضو خانواده گیاهان گل‌دار تاج‌خروسیان است که شامل چغندر، اسفناج و کینوا می‌شود. وجه مشخصه این خانواده سرعت‌بالای رشد و طبیعت رقابتی آن‌ها است.

 تکمیل منبع پروتئین:

 متناسب باکیفیت این گیاه متشکل از 13 تا 19 درصد پروتئین است که از پروتئین‌های موجود در غلات ماند برنج، ذرت و گندم‌سیاه بیشتر است. این پروتئین همچنین حاوی تمامی هشت آمینواسید ضروری است که این گیاه را به منبع خوبی برای تأمین پروتئین برای گیاهخواران بدل کرده است.

 بدون گلوتن:

 تاج‌خروس نیز مانند کینوآ و گندم سیاه به طور طبیعی بدون گلوتن است. گلوتن نه‌تنها برای کسانی که از بیماری سلیاک رنج می‌برند مضر است برای هر کسی بدون هیچ حساسیتی نیز بد است زیرا پروتئینی را به نام زنولین فعال می‌سازد. همچنین حاوی فیتیک اسید است، ترکیبی شیمیایی که بسیاری از مواد معدنی مهم نظیر منیزیم را از فراهمی زیستی خارج می‌کند.

 فایده برای قلب و عروق:

 روغن تاج‌خروس برای مریضان مبتلابه بیماری شریان‌های کرونری مفید است. همچنین در درمان تصلب شرایین یا باریک شدن شریان‌ها نیز مؤثر است.

سرشار از فیبر غذایی:

 یک فنجان گیاه تاج خروس پخته شده 5 گرم فیبر غذایی دارد یا 21 درصد نیاز روزانه ما را تأمین می‌کند. بخش اعظم این فیبر غیر قابل حل هستند که سالم و دست نخورده از روده‌ها عبور کرده و تأثیری ضد یبوستی دارد. همچنین حاوی فیبر حلال نیز می‌باشد که علاوه بر جذب آب و کاهش هضم از مزایای کاهش کلسترول نیز برخوردار است. بنابراین منبع مناسبی برای رژیم غذایی کاهش وزن است.

 انبوهی از مواد معدنی:

 یک فنجان گیاه تاج خروس پخته شده 29 درصد آهن، 40 درصد منیزیم، 36 درصد فسفر و 105 درصد منیزیم بدن را تأمین می‌کند. همچنین حاوی مقدار بسیاری کلسیم، پتاسیم، روی، مس و سلنیوم است. در عوض فاقد بخش اعظم ویتامین‌ها به استثنای ویتامین B6 و فولیک اسید است.

 
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو


دانشمندان استرالیایی پرده از راز تمیزی پوست مارمولک­‌ها برداشتند. آنها دریافته‌اند که پوست این جانور ..

 به گزارش sebado به نقل ازScienceNews، مارمولک­‌های خانگی پوستی دارند که خود به خود تمیز می­‌شود و این خاصیت باعث خشک و تمیز بودن پوست‌شان می­‌شود.دانشمند استرالیایی جولانتا واتسن یک مارمولک گکو (نوعی مارمولک که سر بزرگ و پوست نرم دارد و حشره‌خوار است) را از فریزر آزمایشگاهش برداشت تا برای آزمایش آماده کند. در همین حین وی متوجه قطرات کوچک آب در سراسر پوست مارمولک شد. این قطرات به سرعت بزرگ و سپس ناپدید شدند.جولانتا و همسرش، گرگوری واتسن که در دانشگاه استرالیا کار می­‌کنند در چند زمینه علمی مطالعاتی را پیش می‌‌برند. در طی این سال­‌ها این دو پژوهش­‌هایی در باب ویژگی­‌های نادر گیاهان و حشرات نیز انجام داده‌­اند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

کارشناسان فضایی به دنبال ساخت راکت جدیدی هستند که مدت زمان سفر انسان به مریخ ...

 سفر به مریخ و کشف عجایب سیاره سرخ همواره یکی از آرزوهای انسان ها بوده است. ارسال ماهواره های فضایی یا کاوشگرهای مختلف به این سیاره راهگشای کارشناسان ناسا بوده که از میان آنها می توان کاوشگر کنجکاوی را نام برد.این کاوشگر از زمان فرود بر سیاره مریخ و ارسال اطلاعات مختلف توانست بخش جدیدی از این سیاره را به کارشناسان نشان دهد. در حال حاضر، سفر به سایر اجرام بیش از چندین ماه به طول می انجامد و در نهایت مشخص نیست که آیا فضانورد قادر به بازگشت به زمین خواهد بود یا خیر.

 به همین دلیل سفرهای فضایی را «سفرهای بی بازگشت» نیز نامیده اند.اما اکنون کارشناسان ناسا اعلام کرده اند که به دنبال راه حل جدیدی هستند تا سفر به مریخ را از چند ماه به ۳۹ روز کاهش دهند. این پروژه جدید راکت VASIMR نام دارد که انرژی الکتریکی برای تبدیل سوخت هایی مانند هیدروژن، هلیوم یا دیوتریوم را به گازهای پلاسمایی که حرارت آنها تا ۱۹.۸ میلیون درجه فارنهایت افزایش پیدا می کند، مورد استفاده قرار می دهد. این گاز پلاسمایی با استفاده از میدان مغناطیسی برای انرژی دادن به فضا پیما به لوله های موتوری آن انتقال داده می شود.

این فناوری جدید می تواند یک فضاپیما یا شاتل را با سرعتی در حدود ۵۵ کیلومتر بر ثانیه به مریخ بفرستد تا دور جدیدی از سفر به مریخ و تنها در مدت ۳۹ روز آغاز شود.این کاوشگر از زمان فرود بر سیاره مریخ و ارسال اطلاعات مختلف توانست بخش جدیدی از این سیاره را به کارشناسان نشان دهد. در حال حاضر، سفر به سایر اجرام بیش از چندین ماه به طول می انجامد و در نهایت مشخص نیست که آیا فضانورد قادر به بازگشت به زمین خواهد بود یا خیر. به همین دلیل سفرهای فضایی را «سفرهای بی بازگشت» نیز نامیده اند.کارشناسان فضایی به دنبال ساخت راکت جدیدی هستند که مدت زمان سفر انسان به مریخ را از ۶ ماه به ۳۹ روز تغییر خواهد داد.

 
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

کرت استرتون، برنامه‌نویس استودیو ناتی‌داگ و عضو گروه تکنولوژی و ارتقا سخت‌افزاری ICE Team شرکت سونی، در مورد عمر مفید کنسول پلی‌استیشن ۴ صحبت‌هایی کرد و اظهار داشت در حال حاضر سخت‌افزار پلی‌استیشن ۴ تاریخ گذشته است اما جادوی برنامه‌نویسی و مهندسی اختصاصی که در کنسول‌ها به کار می‌رود، عمر مفید آن‌ها را نسبت به رایانه‌های شخصی افزایش می‌دهد.

 کرت در جواب سوالی مبنی بر این‌که «مردم می‌گویند‌ آیا (سخت‌افزار) پلی‌استیشن ۴ تاریخ گذشته است؟» جواب داد این طبیعت کنسول‌ها است که به خاطر سخت‌افزار ثابت خیلی زود در ظاهر تاریخ گذشته می‌شوند. اما این مسئله تاثیر بسیار کمی بر روی کیفیت بازی‌ها می‌گذارد.

وی برای واضح کردن پاسخ خود، مثال جالبی را بیان کرد. کرت به مقایسه بازی The Last of Us‌، محصول سال ۲۰۱۳ سونی و استودیو ناتی داگ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ با بازی‌های شاخص سال ۲۰۰۵‌ یعنی همان سالی که پلی‌استیشن ۳ رونمایی و عرضه شد پرداخت. وی گفت کنسول پلی‌استیشن ۳ در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و از آن زمان تا به حال هیچ ارتقا سخت‌افزاری برای آن صورت نگرفت، اما شاهد این بودیم که نزدیک به ۱۰ سال این کنسول توانست برترین گرافیک‌ها را به تصویر بکشد و در نقطه‌ی مقابل، رایانه‌های شخصی سال به سال ارتقا پیدا می‌کردند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:عمر مفید استیشن سونی , توسط سیبادو

اپل خیلی دیر تصمیم گرفت صفحه نمایش آیفون‌ها را بزرگ کند اما ظاهرا آنقدر‌ها هم دیر نکرد که آیفون‌هایش در بین کاربران سیستم‌عامل‌های دیگر خواستار پیدا نکند. سایت تجاری Gazaelle گزارش جالبی از وسوسه‌انگیز بودن آیفون ۶ برای کاربران اندروید منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این گزارش صحبت کنیم.

 این سایت آمارگیر تجاری می‌گوید در طول چند هفته‌ای که شرکت اپل، آیفون ۶ و ۶ پلاس را معرفی کرده است: «هر یک نفر از سه کاربر اندروید (کسانی که به فکر تعویض دستگاه خود هستند) اکنون دوست دارند به عنوان دستگاه بعدی آیفون ۶ را تهیه کنند.»

چرا طرفداران اندروید تصمیم گرفته اند به سمت آیفون ۶ بروند؟ Gazaella می‌گوید ۳۹ درصد از آن‌ها صفحه نمایش بزرگ شده آیفون را جذاب می‌دانند در حالی که ۴۰ درصد آن‌ها تحت تاثیر عمر باتری بهبود یافته این دستگاه‌های جدید اپل هستند. همچنین ویژگی‌های دیگر مثل توانایی استفاده از کیبورد‌های جانبی برای اولین بار در سیستم عامل iOS و قدرتمندی دستگاه‌ای که دائما با پرچم‌داران اندرویدی مقایسه می‌شود و نقاط قوت آن‌ها را در اختیار دارد، دلایل وسوسه انگیز بودن انتخاب آیفون ۶ برای کاربران اندروید است.

این موضوع اصلا به این معنی نیست که کاربران اندروید به این سیستم عامل پشت کرده‌اند یا اینکه ممکن است این اتفاق بیفتد، این رخداد برای پر استفاده‌ترین پلتفرم در جهان، بسیار دور از انتظار است، اما این معنی را می‌دهد که آیفون‌های جدید اپل قصد دارند مقداری از سهمی که گوگل در طول سال‌های گذشته از آن‌ها گرفته بوده را باز پس بگیرند.
 
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:آیفون6 اندروید , توسط سیبادو

رسانه های غرب اعلام کردند که شرکت آمریکایی اپل درحال انجام گفت و گوهای مقدماتی برای فروش تلفن های همراه آی فون در ایران در صورت کاهش تحریم ها علیه این کشور است.

 به گزارش ایرنا، این رسانه ها به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال افزودند: اپل به خاطر تصمیم ماه مه دولت آمریکا برای برداشتن مقرراتی که مانع فروش فناوری های ارتباطی برای مصرف کنندگان عادی در ایران می شد، قادر به صدور آی فون به ایران خواهد بود. 
این روزنامه به نقل از منابعی که از آنها نام نبرد، نوشته است که اپل گفت و گو با توزیع کنندگان محصولاتش برای گشایش مسیرهای رسمی در صورت صدور مجوز از سوی ایران را آغاز کرده است. 
محصولات اپل در حال حاضر از طریق فروشندگان غیررسمی در ایران عرضه می شود. براساس این گزارش، اپل قصد ندارد در ایران فروشگاه خود را باز کند بلکه محصولاتش از طریق فروشندگان معتبر عرضه خواهد شد. 
بازار ایران به خاطر تحریم های آمریکا عمدتا از دسترس شرکت های آمریکایی خارج بوده است. شرکت بوئینگ هم هفته پیش اعلام کرد که برای اولین بار از زمان قطع روابط ایران و آمریکا برای فروش محصولاتی با شرکت ایران ایر قرارداد بسته است، هرچند ظاهرا شامل قطعات نمی شد؛ شرکت جنرال الکتریک هم تجارت مشابهی را اعلام کرد. 
دولت آمریکا در ماه آوریل به این دو شرکت مجوز فروش قطعات یدکی برای مقاصد ایمنی به ایران را داده بود. شورای ملی ایرانیان آمریکا در بیانیه ای نوشت که از این گزارش به شدت دلگرم شده است چون می تواند به ایجاد پل هایی میان دو کشور کمک کند. 
در بیانیه این گروه آمده است این واقعیت که اپل اکنون فروش مستقیم محصولاتش در ایران را مد نظر قرار داده نشانگر پیشرفت مذاکرات آمریکا و ایران است. 
آمریکا هم اکنون در قالب گروه 1+5 مشغول مذاکره با ایران برای رسیدن به یک توافق جامع برای رفع نگرانی در مورد برنامه اتمی این کشور است.
 
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:فروش فون ایران , توسط سیبادو

شارژ باتری موبایل مهمترین و حساس‌ترین قابلیت تلفن‌های هوشمند است. در این بین برخی از پر مصرف‌ ترین برنامه‌ها که اتفاقا همه آنها از بازی ها است را برایتان معرفی کنیم.

 به گزارش سرویس علمی سیبادو  به نقل از باشگاه خبرنگاران، به تازگی سایت ماشیل در تحقیقات خود اعلام کرد که برخی از بازی ها نه تنها در خالی شدن سریع شارژ باتری دخیل هستند، بلکه در دراز مدت هم باعث کاهش طول عمر باتری می‌شوند.

 این بازی ها عبارتند از:

1 . بازی محبوب  clash of clans با مصرف باتری در حد 2.9 مگاوات در صدر این لیست قرار دارد.

2 . بازی Hay day.

3 . angry birds ‌با مصرف 185 مگاوات.

4 . candy crush

5 .  fruit ninja

6 .  jewels star

7 . temple run 2

8 .  bejeweled blit 2

 
  
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:قاتل مخفی باتری گوشی, توسط سیبادو

یک شرکت چینی موبایلی موسوم به meizu mx4 pro با شعار برتر فکر کن را رونمایی کرد

  کمپانی چینیmeizu  با ارسال اطلاعیه هایی همه را برای رونمایی از گوشی جدید هوشمند خود دعوت کرد. گوشی موسوم به meizu mx4 pro با شعار برتر فکر کن در  سالن تشریفات  استادیوم ملی پکن با حضور سازندگان برتر تلفن همراه در چین رونمایی خواهد شد.

 این کمگانی رقیب بزرگترین کمگانی سازنده تلفن در چین موسوم به -xaomi-است طراحی زیبا قیمت پایین  دوربین بسیار خوب و مختصات فنی بالادلیل اصلی روبه رشد بودن این کمپانی در چین عنوان شده است.

 پردازنده گوشی فوق از نوع سامسونگ 8 هسته ای با 3گیگ  رم و نمایشگر qhdدر سایز 5/5 اینچی است که در ردیف تبلت تعریف میشود. دوربین این گوشی سونی 20مگاپیکسلی  است.

 همچنین حسگرامنیتی اثر انگشت آن را به ای فون نزدیک میکند حافظه داخلی 12گیگ نیز از دیگز ویژگی های این گوشی میباشد

 
 

 

ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:موبایلی موسوم meizu , توسط سیبادو

کارشناسان امنیتی هشدار می دهند: افراد سودجود می توانند از برنامه چراغ قوه موجود در تلفن های همراه برای ثبت موقعیت مکانی تلفن و محتوای متن پیامک ها استفاده کنند.

 به گزارش سرویس علمی sebado به نقل از ایرنا، کارشناسان هشدار می دهند: میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق اپلیکیشن های رایگانی که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنند، هدف جاسوسی قرار می گیرند.

 بر اساس این گزارش، بسیاری از اپلیکیشن های چراغ قوه که به کاربر امکان می دهد از تلفن همراه خود به صورت یک چراغ قوه استفاده کند، می تواند حساس ترین اطلاعات شخصی کاربر را بطور مخفیانه ثبت کند.

 این جاسوسی شامل کشف موقعیت مکانی تلفن همراه، جزئیات مالک آن، تماس های تلفنی وی و حتی متن پیامک ها می شود.

 طبق ادعای کارشناسان، این اطلاعات سپس برای ردیابی عادات خرید کاربر به شرکت های تحقیقات بازار و سازمان های تبلیغاتی منتقل می شوند.

 این احتمال نیز وجود دارد که باندهای تبهکار، هکرها و سارقان هویت، اپلیکیشن های چراغ قوه خاص خود را درست کرده اند تا بتوانند با دستیابی به اطلاعات مصرف کننده ها به حساب های بانکی آنها دسترسی یابند.

 بیشترین اپلیکیشن های چراغ قوه برای تلفن های هوشمند آندرویدی که ده ها میلیون بار دانلود شده اند شامل: Super-Bright LED Flashlight، Brightest Flashlight و Tiny Flashlight+LED می شود.

 
ارسال در تاريخ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:جاسوسی تلفن همراه لامپ ساده , توسط سیبادو

توضیحاتی درمورد عروسک زنده که با مهندسی ژنتیک در استرالیا تولید میشود..........

  در استرالیا مؤسسه بیو جنریکا به تولید عروسک‌های جاندار موسوم به genpet(جتپت) اقدام کرده که این عروسک ، یک پستاندار عقیم‌ شده می‌باشد و به کمک علم مهندسی ژنتیک ساخته شده است.

به این ترتیب که ترکیبی از ژن‌های خرگوش، شامپانزه و خوک با استفاده از القای خواب زمستانی، در جعبه نگهداری می‌شود و این جعبه، ضربان قلب و میزان تازگی آن را نشان می‌دهد. این محصول در دو مدل، یکی با طول‌ عمر یک‌ سال و دیگری باطول ‌عمر سه‌ سال و در هفت مدل پهلوان (قرمز)، ماجراجو (نارنجی)، شاد (زرد)، آرام (سبز)، متین (آبی)، روحانی و رویایی (بنفش) ساخته شده‌ است.......

این موجود زنده طوری ساخته شده که حرکات محدودی مانند یک نوزاد داشته باشد به گونه‌ای که مدفوع بسیار مختصری داشته و به غذای کمی هم احتیاج دارد. قد آن حدود بیست سانتی متر و قطرش هفت سانتی متر است و جثه آن از این بزرگ‌تر نمی‌شود، کاملاً درد را حس می‌کند ولی نمی‌تواند اصوات بلند تولید کند. دارای خون ، عضله و استخوان است و پس از خروج از جعبه ، ظرف بیست دقیقه بیدار شده و چشم‌ هایش را باز می‌کند. 
 

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:عروسک زنده مهندسی ژنتیک عروسک ژنتیکی , توسط سیبادو

مکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود. یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گم شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید

 اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.

 وقتی یک فلش USB را به کامپیوتر متصل می کنید و روی آن چیزی کپی می کنید، درواقع ممکن است قسمتی از اطلاعات مربوط به این نقل و انتقال داده ها روی RAM کامپیوتر ذخیره شود که با Safe to Remove کردن، شما درواقع به سیستم می گویید دیگر نیازی به اطلاعات روی رم نیست و سیستم با پاک کردن این اطلاعات، اجازه می دهد تا فلش تان را از کامپیوتر جدا کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 آبان 1393برچسب:, توسط سیبادو

حریم خصوصی و رعایت نکات مربوط به آن این روزها در اینترنت و وسایل تکنولوژی که استفاده می‌کنیم بسیار حائز اهمیت شده است. بسیاری از ما عضو شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های ابری هستیم، بنابراین باید تنظیمات حریم خصوصی هر کدام از این شبکه‌ها یا سرویس‌ها را برای محافظت بیشتر از عمومی نشدن عکس‌های شخصی خود به خوبی یاد گرفته باشیم.

 دوری از اینترنت

شاید قابل اعتماد‌ترین راه، اجتناب از ساخت یک پروفایل در رسانه‌‌های مجازی برای اعضای خانواده و فرستادن عکس آن‌ها در آغوش تکنولوژی باشد. یک دوربین خوب بخرید و عکس‌ها را در یک آلبوم خانوادگی و فیلم‌ها را در یک جای مخصوص قرار دهید. با اینکار می‌توانید آلبوم خانوادگی خود را در مناسبت‌های اجتماعی به دوستان و آشنایان نشان دهید و حتی از جانب‌ آن‌ها کامنت و لایک هم بگیرید! البته کامنت آن‌ها در اینترنت ضبط نمی‌شود و از سمت هکر‌ها نیز قابل هک کردن و دزدیدن نخواهد بود.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 آبان 1393برچسب:, توسط سیبادو

آیا به این مشکوک هستید که سیستم شما آلوده به یک بد افزار است؟ چرا؟ به این خاطر که از حد معمول کندتر عمل می کند؟ شاهد باز شدن برنامه هایی به شکل غیر منتظره هستید؟ نرم افزار امنیتی شما از کار افتاده است؟ شاهد نمایش تبلیغات بر روی صفحه مرورگر خود هستید؟ چه اتفاقی افتاده است؟ آیا سیستم شما آلوده شده است؟

 در حالتی که به آلوده بودن سیستم خود به یک بد افزار مشکوک شده اید، باید اقدامات زیر را مد نظر قرار دهید:

 1- از هرگونه خرید آنلاین و عملیات بانکی که شامل ورود اطلاعات حساب بانکی یا گذرواژه باشد اجتناب کنید و این عملیات را متوقف کنید.

 2- از فعال و به روز بودن نرم افزار امنیتی خود اطمینان حاصل کنید. سیستم شما باید حداقل به یک آتی ویروس و یک فایروال مجهز باشد.

 3- سریعا اقدام به اسکن کردن سیستم خود کنید و هر موردی که از سوی آنتی ویروس به عنوان مورد مشکوک گزارش شد را پاک یا قرنطینه کنید. در صورت لزوم از اسکن پیش از بوت شدن سیستم عامل استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 آبان 1393برچسب:, توسط سیبادو

به تازگی شرکت گوگل، از سرویس تازه خود، یعنی ارائه اینترنت به کاربران که با ویژگی‌ها و قیمت باور نکردنی خیلی‌ها را وسوسه می کند، رونمایی کرده است. در این متن به نقاط قوت و ضعف این سرویس خواهیم پرداخت.

 در واقع هرکسی علاقمند به سرویس اینترنت گوگل است. چی کسی علاقه‌مند نیست؟!

گوگل سرویس اینترنت خود را با سرعت دانلود و آپلود چشمگیری معادل با ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه عرضه می‌کند، که تقریبا ۱۰۰ برابر سریعتر از سرعت اینترنت اکثر کاربران دنیا است و این یعنی فعالیت هایی نظیر بافر و بارگذاری ویدئو ها یا بازی های آنلاین تأثیر زیادی رو سرعت اینترنت شما نمی‌گذارد و به کمک همین سرعت انجام  یک ویدئو کنفرانس با کیفیت HD به راحتی برای هرکسی امکان پذیر است و تمام این خدمات در کنار قیمت پایین این سرویس اتفاق می‌افتد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 آبان 1393برچسب:, توسط سیبادو


این روز ها جنگ برندهای موبایل به جنگ سیستم عامل ها تبدیل شده است و هر سیستم عامل که قوی تر باشد و اپلیکیشن های قوی تری برای آن وجود داشته باشد برند خود رو محبوب تر می کند. محبوبیت برند لومیا نیز تا حد زیادی به سیستم عامل آن وابسته است. در این مطلب تصمیم گرفتیم ۵۰ برنامه برتر موجود در استور ویندوز فون را برای شما قرار دهیم. این ۵۰ برنامه را سایت Conversations.Nokia.com انتخاب کرده است. ملاک این انتخاب کاربردی بودن برنامه، و طراحی برنامه بوده است.

 ۵۰ برنامه برتر استور ویندوز فون به نقل از سایت گفتگوی نوکیا

۱. مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) :


یکی از محصولات بسیار موفق مایکروسافت، آفیس می باشد که تقریبا نمونه مشابهی به این قدرتمندی نمی توان پیدا کرد و حتی کاربرانی که از مکینتاش سیستم عامل اپل استفاده می کنند آفیس مایکروسافت را برای کارهایشان ترجیح می دهند. افراد زیادی با محصولات آفیس از جمله ورد و اکسل سر و کار دارند و قطعا بدشان نمی آید به این اطلاعات در موبایل نیز دسترسی داشته باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 آبان 1393برچسب:, توسط سیبادو

طبیعی است که بعد از گذشت چند سالی گوشی قدیمی شما از رده خارج می‌شود. سوال مهم اینجاست که با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی که از رده خارج شده چه می‌شود کرد.

 سرعت رشد اندروید بسیار سریع است. یکی از عواملی که موجب چنین رشدی می‌شود تنوع و فراوانی محصولات قدرت گرفته از این سیستم‌عامل نسبت به دیگر رقبا است.

این سیستم‌عامل که نامی چون گوگل را پشت سر خود دارد با سخت‌افزارهای گوناگون همکاری داشته و طبیعی است که اینقدر متنوع باشد. البته این تنوع همیشه نکته مثبتی به حساب نمی‌آید، چراکه وقتی تعداد محصولات و مدل‌های آن زیاد شود پشتیبانی از آنها کار ساده‌ای نخواهد بود و این نکته یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های اپل است. پشتیبانی دقیق و طولانی‌مدت از محصولات باعث شده حس وفاداری شدیدی در خریداران این محصول نسبت به برندهایی مانند سونی و HTC وجود داشته باشد.

در چنین اوضاع و احوالی طبیعی است که بعد از گذشت چند سالی گوشی قدیمی شما از رده خارج می‌شود. سوال مهم اینجاست که با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی که از رده خارج شده چه می‌شود کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 14 شهريور 1393برچسب:تکنولوژی فناور اندروید گوشی تبلت قدیمی , توسط سیبادو

فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه،ویروسی شدن و.. حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم. در ادمه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه معرفی میکنیم.

 

 فعال کردن قابلیت Previous Version

 

در ابتدا شما برای بازیابی نسخه های قبلی یک فایل و پوشه باید قابلیت Previous Version داریوها سیستم خود را فعال کنید زیرا این قابلیت در ویندوز ۷ به طور پیش فرض فقط بر روی درایو C فعال است و شما در ابتدا فقط میتوانید به نسخه های قبلی فایل و پوشه این درایو دسترسی پیدا کنید،برای فعال نمودن قابلیت Previous Version بقیه داریو های سیستم مسیر زیر را دنبال کنید:

 

 

Control Panel > System and Security > System

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, توسط سیبادو

دانلود جزوه و نمونه سوالات آزمون آيين نامه رانندگي جهت قبولي در امتحان آيين نامه رانندگي

 امروزه در اکثر جوامع بشری ثابت شده که رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در موقع رانندگی نه تنها ضامن حفظ سلامتی ما و دیگر سرنشینان وسیله نقلیه ما و دیگران میباشد بلکه باعث ترافیک روان و بسیار خوبی در معابر شهری میباشد.پس قبل از شروع آموزش عملی ابتدا باید آیین نامه راهنمایی و رانندگی را خوب یادبگیریم.
در تمامی کشور های پیشرفته دنیا نیز آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی برگزار می شود و نکته ی جالب آن این است که این آزمون مانند زبان ریاضی ! زبان مشترک تمام مردم دنیاست ، یعنی تابلو ها در تمام کشور های دنیا ، یک مفهوم را دارد .
دریافت گواهینامه رانندگی یکی از دستاوردهایی است که بسیاری دوست دارند در طول زندگی به آن دست پیدا کنند . تبدیل شدن به یک راننده خوب نیازمند مواردی مانند دست فرمان خوب و آشنایی کامل با قوانین است .


ادامه مطلب...

خواص نعنا را بخوانید و از خوردن آن در وعده غذایی روزانه خود لذت ببرید.

 نعنا گیاهی است باطبع گرم و خشک که دارای خواص فراوان دارویی است و مصرف آن به اشکال مختلف از جمله تازه، خشک شده، اسانس، دمکرده، پودر و... امکان‌پذیر‌است.
«منتول» یکی از مهم‌ترین مواد موثره موجود در نعناست که دارای خاصیت ضدالتهابی قوی است. به همین دلیل نعنا در درمان بیماری‌های التهابی دستگاه تنفسی مانند سینوزیت، آسم، آبریزش بینی و رنیت آلرژیک موثر است. دمکرده نعنا نیز در کاهش التهاب گلو و حنجره در سرماخوردگی نیز مفید است.
منتول موجود در نعنا باعث می‌شود این گیاه خاصیت ضددردی نیز داشته باشد که به این منظور می‌توان اسانس نعنا را در محل درد مالید که باعث کاهش التهاب و درد‌خواهد شد.
این گیاه یکی از بهترین مواد طبیعی در کمک به درمان انواع مشکلات گوارشی است و شاید بیشترین استفاده از نعنا برای کمک به درمان اختلالات گوارشی باشد. به بیمارانی که از نفخ شاکی هستند توصیه می‌شود نعنا را به صورت‌های مختلف از جمله تازه و دمکرده استفاده کنند.
همچنین مصرف روزانه حدود 10 سی‌سی عرق نعنا که با آب‌گرم رقیق شده باشد نیز در کاهش نفخ بسیار مفید است. مصرف روزانه دمکرده نعنا بعد از غذا برای درمان انواع مشکلات گوارشی و سوءهاضمه بسیار اثربخش است.
جویدن نعنا پس از غذا نیز ضمن کمک به از بین بردن بوی بد دهان و از بین بردن التهاب لثه به بهداشت دهان و دندان نیز کمک کرده و در هضم بهتر غذا نیز موثر است.
گفته می‌شود جویدن برگ نعنا در از بین بردن سکسکه نیز مفید است. دمکرده نعنا در کاهش انواع دردهای شکمی از جمله دردهای گوارشی، دل پیچه و دردهای قاعدگی نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد. ماساژ شکم با اسانس نعنا نیز دارای خاصیت کاهنده درد، ‌بویژه در دردهای کولیکی نوزادان است.
به این منظور باید اسانس نعنا را در جهت عقربه‌های ساعت و دور ناف ماساژ داد، این کار تا حد زیادی دردهای کولیکی نوزاد را بهبود می‌بخشد.
همچنین استفاده موضعی نعنا در افزایش طراوات پوست و از بین بردن آکنه‌ها نیز مفید است. به این منظور حدود 10 گرم نعنای تازه، 10 گرم جعفری تازه خرد شده و یک قاشق عسل را در 100 سی‌سی شیر تازه گرم مخلوط کرده و پس از سرد شدن از آن به عنوان یک محلول برای شست‌وشوی پوست صورت استفاده کنید.
نوشیدن دمکرده نعنا ضمن خاصیت آرامبخشی در کاهش چربی و کلسترول خون نیز مفید است. چای نعنا یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش حالت تهوع و استفراغ بویژه در دوران حاملگی است.
کسانی که از نفخ و یبوست رنج می‌برند، می‌توانند صبح‌ها دمکرده نعنا، عناب و نبات میل کنند و اثربخش بودن آن را در کاهش مشکل خود تجربه کنند.
در فصل بهار می‌توانید نعنا یا پونه را که دارای خواص مشابه نعناست در دامان طبیعت پیدا کنید و از مصرف آن لذت ببرید. کسانی که از حساسیت‌های فصلی یا سینوزیت رنج می‌برند نیز می‌توانند از بخور نعنای تازه استفاده کنند که این بخور در باز کردن مجاری تنفسی و کاهش علائم حساسیت مفید است.
 
ارسال در تاريخ شنبه 28 تير 1393برچسب:نعنا معده گوارش , توسط سیبادو

در دو دهه ی اخیر دستگاه های الکترونیکی و تلفن های همراه پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف داشته اند. یکی از زمینه هایی که دستگاه های الکترونیکی پیشرفت قابل توجهی در آن داشته اند فناوری های بی سیم است. یکی از کاربردهای فناوری بی سیم در زمینه شارژ دستگاه های الکترونیکی است که در این مقاله از الف تا ی آن را بررسی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید...

 برای شارژ کردن گجت های همراه به کابل نیاز داریم و استفاده از کابل برای انتقال انرژی الکتریکی به دستگاه های همراه اگرچه ارزانتر و مطمئنتر از شارژ دستگاه ها به صورت بی سیم است اما مشکلاتی هم دارد که باعث شده است شارژر بی سیم در چند سال اخیر به یکی از قابلیتهایی تبدیل شود که اکثر مردم آرزو دارند به صورت استاندارد در همه ی دستگاه هایی که نیاز به شارژ دارند دیده شود. به موضوع شارژ بی سیم در سال های اخیر از طرف مصرف کنندگان و تولیدکنندگان توجه زیادی شده است و حتی انتظار می رود در آینده این فناوری جایگزین روش های فعلی برای شارژ دستگاه ها شود.

از آنجایی که شارژ بی سیم یک فناوری جدید است هنوز کاربران اطلاعات زیادی در مورد این فناوری ندارند. سوالات زیادی در رابطه با این فناوری مطرح می شود به عنوان مثال عده ای می خواهند بدانند این فناوری از کجا آمده است؟ آیا برای استفاده از این فناوری نیاز به ابزار خاصی هست؟ شارژرهای بی سیم به طور کلی چه کاربردهایی دارند؟ و سوالات بیشماری در مورد این فناوری وجود دارد. اگر شما هم می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شارژ بی سیم به دست آورید پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله سعی داریم به بررسی و پاسخگویی به تمامی سوالات و همچنین هر آنچه لازم است در رابطه با شارژ بی سیم بدانید بپردازیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:شارژر تاریخچه بیسیم عملکرد , توسط سیبادو


تلفن‌های همراه امروز تمامی جهان را به‌راحتی به تسخیر خود درآورده‌اند، مهم‌ترین دلیل این اتفاق استفاده راحت و آسان از آن‌هاست. به همین دلیل دیگر برخی از تولید کنندگان حتی به خود زحمت قرار دادن دستورالعمل استفاده از گوشی را درون جعبه‌ های تولیداتشان نیز نمی‌دهند.

 اما در این میان، روند طراحی تلفن، در هر دو زاویه درونی و بیرونی، یکی از پیچیده‌ترین قسمت‌های تولید هر گوشی است. تولید هر تلفن همراه نیازمند کدهایی فراوانی جهت توسعه، رفع اشکال احتمالی و کارایی بهتر آن است که کمک می‌کند هر دستگاهی به بهترین نحو عمل کند. به همین دلیل شما نمی‌توانید آخر هفته در خانه بمانید و برای خود یک گوشی تلفن همراه درست کنید! اما هستند کسانی که از پس این عمل برآمده و برای خود گوشی ساخته‌اند. این نوع وسایل در زبان لاتین با نام DIY شناخته می شوند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:گوشی دست‌ ساز , توسط سیبادو

استیو وزنیاک را به اخلاقیات متفاوت او می‌شناسند، اما ویژگی رک گویی او در مورد محصولات دنیای تکنولوژی همیشه مشهورتر از بقیه بوده است. او بارها حتی خود شرکت اپل را مورد انتقادهای تند و تیز خود قرار داده است. وقتی او را بین انتخاب ویندوزفون و اندروید قرار دهید، بدون تعارف ویندوز فون را انتخاب می‌کند و جالب اینجاست که یکی از فن‌های شرکت چینی شیائومی نیز محسوب می‌شود ! او به تازگی در مصاحبه ای با Xconomy به دنیای گجت های پوشیدنی ورود کرده و باز هم مانند گذشته لحن گزنده و رک خود را به کار برده است.
گجت پوشیدنی سامسونگ گلکسی Gear از همان آغاز فروش با انتقادات تندی مواجه شد. تجربه نه چندان خوبی که وزنیاک نیز آن را بعد از مدت کوتاهی چشیده است: «گلکسی Gear تنها تکنولوژی‌ای بود که بعد از نصف روز استفاده آن را به کناری انداختم و از طریق eBay آن را فروختم چون بسیار بی‌ارزش بود!»
گوگل گلس نیز هر چند در ابتدای امر و حتی این روزها نیز با انتقاداتی جدی روبرو بوده، ولی کسی منکر نوآوری و جذابیت آن نیست. کما اینکه وزنیاک نیز هنگام اظهار نظر در مورد این گجت راه میانه و تا حدی تمجید را در پیش گرفته است: «شاید گوگل گلس آنچنان استفاده‌های بسیاری نداشته باشد که سزاوار تمجید یا انتقاد جهت حرکت رو به جلو خود باشد، اما هر کاری که با گوگل گلس انجام دادم، لذت‌بخش بود.»
وزنیاک در انتهای مصاحبه باز هم خانه قدیمی خود اپل را فراموش نمی‌کند و آرزو می‌کند که اپل همان یکه‌تاز و نوآور دنیای گجت های پوشیدنی باشد: «وقتی که یک شرکت، محصولی 180 درجه متفاوت را تولید می‌کند و همگی به برتری و نوآوری آن اذعان می‌کنند، اینجاست که آینده تکنولوژی مسیر خود را پیدا می‌کند. در گذشته اپل چندین بار - و نه همیشه - این مسئولیت را عهده داشته است. پس امیدوارم که این بار نیز اپل همان «تحول بزرگ» را در حوزه گجت های پوشیدنی ایجاد نماید.»
منبع : digikala.com

 
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:گجت پوشیدنی اپل سامسونگ اندروید گوگل , توسط سیبادو

ممکن است به طور اتفاقی و یا به دلیل وجود کلید در جیبی که گوشی در آن قرار دارد، خط و خش هایی روی صفحه نمایش تلفن همراه ایجاد شود. خط و خش های روی صفحه نمایش تلفن همراه علاوه بر ظاهر نامناسبی که دارند باعث اعصاب خردی صاحب گوشی هم می شوند.

 وجود خش روی صفحه نمایش وضوح و خوانایی آن را کاهش می دهد و مشکلات زیادی را برای کاربر ایجاد می کند. البته اکثر گجت های امروزی از شیشه های مقاوم مانند گوریلا گلس بر روی پنل صفحه نمایش استفاده می کنند اما این شیشه های محافظ هم تاحدودی می توانند در برابر خط و خش مقاومت کنند و باز هم ممکن است خش هایی روی این شیشه ها ایجاد شود.

 برخی هم برای جلوگیری از ایجاد خش روی صفحه نمایش گجت خود از برچسب های محافظ استفاده می کنند. این برچسب ها هم نمی توانند به طور کامل جلوی ایجاد خش روی صفحه نمایش را بگیرند. از طرفی این برچسب ها باعث کاهش دقت و سرعت صفحه نمایش های لمسی می شوند و بر کیفیت صفحه نمایش هم تاثیر می گذارند. شما هرچقدر هم تلاش کنید بازهم ممکن است خش های ریز و درشتی روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ایجاد شود.

 اما تنها راه های خلاص شدن از شر خش های روی تلفن همراه پرداخت هزینه سنگین و خرید یک گوشی جدید و یا مراجعه به یک تعمیرکار متخصص و تعویض صفحه نمایش گوشی نیست. خوشبختانه روش هایی هم وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به سرعت و بدون پرداخت هزینه های سنگین خط و خش های کم عمق روی گجت محبوب خود را از بین ببرید.

 در ادامه مطلب هشت روش شناخته شده برای از بین بردن سریع خش های ریز روی تلفن همراه را معرفی می کنیم. البته لازم به ذکر است که قبل از دست به کار شدن حتماً گوشی خود را خاموش و در صورت امکان باتری آن را جدا کنید. سپس برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل دستگاه پورت ها و شیارهای گوشی را با نوار چسب بپوشانید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:تکنلوزی گیر , توسط سیبادو

ماه آینده قرعه به نام نسخه مینی گلکسی S5 افتاده است تا کسانی که شاید توان خرید نسخه اصلی را ندارند نیز از این گوشی کم نظیر بی بهره نباشند.

 هر چند همین حالا رقبای سرسختی برای گلکسی S5 سامسونگ چون G3 پیدا شده است، اما این گوشی همچنان فروش خوب خود را در بازار ادامه می‌دهد. سامسونگ که حالا از جا افتادن پرچمدار خود در بازار مطمئن است، به نوبت مدل‌های جدیدی از آن را به رسم همیشگی وارد بازار می‌کند. 
SamMobile منبع مطمئن و همیشگی سامسونگی دیشب خبر داد که ماه آینده قرعه به نام نسخه مینی گلکسی S5 افتاده است تا کسانی که شاید توان خرید نسخه اصلی را ندارند نیز از این گوشی کم‌نظیر بی‌بهره نباشند.
بر اساس خبر اعلام شده گلکسی S5 مینی از ماه آینده (جولای) به صورت جهانی فروش خود را آغاز خواهد کرد. اگر تاکنون از این گوشی چیزی نشنیده‌اید، مدل مینی در واقع نمونه‌ای کوچک‌تر با سخت افزاری پایین‌تر نسبت به مدل اصلی خود می‌باشد. 
شایعات نشان از وجود اسکنر اثر انگشت و گواهینامه IP67 (به معنی مقاومت در برابر آب و گرد و خاک) در این گوشی دارد که از مدل اصلی قرض گرفته شده‌اند.
ویژگی‌های دیگر این گوشی بدین شکل نقل شده است: صفحه نمایش 4.5 اینچی 720p، چیپ‌ست اگزینوس 3 چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، رم 1.5 گیگابایتی، دوربین عقب هشت مگاپیکسل و 2.1 مگاپیکسل جلو، پشتیبانی از LTE، وای‌فای، بلوتوث ورژن چهار و NFC.
همچنین بر روی این گوشی اندروید کیت‌کت 4.4.2 نصب شده است و مانند گلکسی S5 اصلی با ویژگی‌های Ultra Power Saving Mode، Private Mode و Kids Mode ارائه خواهد شد.
آپدیت:
سامسونگ امروز به طور رسمی از سامسونگ گلکسی S5 مینی رونمایی کرد. ویژگی‌های این گوشی مشابه با اطلاعات خبر بالاست، اما از این گوشی مدل LTE به شکل جدا ارائه خواهد شد. باتری آن 2100 میلی آمپر ساعتی است و دارای وزنی 120 گرمی و اندازه‌ای 131.1x 64.8 x 9.1 میلی‌متری می‌باشد. اعدادی که آن را به گوشی بزرگتر و سنگین‌تری نسبت به گلکسی S4 مینی تبدیل می‌کند.
این گوشی اوایل جولای در روسیه و پس از آن در اواسط جولای فروش جهانی خود را آغاز خواهد کرد. سامسونگ به قیمت آن اشاره ای نداشته، اما سایت SamMobile به نقل از منابع خود خبر داده که قیمت خرده‌فروشی آن حدود 650 دلار می‌باشد که طبیعتا بسیار زیاد به نظر می‌رسد. البته این قیمت رسمی نیست و مطمئنا بعد از آغاز فروش از ارزش آن کاسته می‌شود. نکته‌ای که در مورد قیمت آن باید توجه شود، این است که این گوشی به هر حال با قیمتی ارزان و مانند دیگر مدل‌های مینی عرضه نخواهد شد. تصاویر این گوشی در رنگ سفید را مشاهده می‌کنید.

ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:, توسط سیبادو

گوشی های هوشمند به یکی از پرکاربردترین ابزارهای هر انسان تبدیل شده اند ، با پنج روش ساده طول عمر آنها را بیشتر کنید.

 ۱. عمر باتری را بیشتر کنید

طول عمر باتری یک تبلت یا گوشی هوشمند به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که بیشتر آن‌ها از کنترل شما خارج هستند؛ سایز باتری، سیستم عامل و غیره. اما تنظیماتی نیز وجود دارد که تغییر آن‌ها تاثیر شگرفی بر طول عمر باتری خواهد داشت.

مهم‌ترین مصرف کننده باتری، صفحه نمایش تبلت یا گوشی هوشمند است که می‌توانید با تنظیم نور صفحه، بر طول عمر باتری تاثیر بگذارید. با کمی نور صفحه کمتر، طول عمر باتری افزایش پیدا می‌کند.اگر از تبلت یا گوشی هوشمند خود در نور مستقیم آفتاب استفاده نمی‌کنید، واقعا احتیاجی ندارید که نور صفحه را به حداکثر برسانید. به طور متوسط، ۵۰ درصد مقدار نور حداکثر برای یک تبلت کافی است.همچنین خاموش کردن گزینه‌هایی مانند "Bluetooth" و "location access" در حالتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید نیز به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کنند.

 ۲. یک برنامه "file manager"نصب کنید

یکی از برتری‌های اندروید به اپل این است که شما می‌توانید مستقیما به فایل‌های سیستم خود دسترسی داشته باشید و یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار، برنامه "ES File Explorer" است. این اپلیکیشن به شما امکان دسترسی به تمام فایل‌ها، فولدر‌ها و دیگر اطلاعاتی را که روی حافظه تبلت و کارت حافظه ذخیره شده‌اند، می‌دهد.وقتی تعداد فایل‌هایی که روی تبلت ذخیره کرده‌اید، زیاد باشد، این برنامه به شدت به کمک شما خواهد آمد و شما برای هر کار لازم نیست مدت زمان طولانی به دنبال یک فایل به خصوص بگردید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:گوشی هوشمند , توسط سیبادو

نگهداری، ذخیره و بازیابی اطلاعات در کامپیوترها و شبکه‌های کوچک و بزرگ، مساله‌ای حساس و پرهزینه است. راه‌حل‌هایی مانند نوار مغناطیسی، CD و DVD، هاردهای اکسترنال و ... هم از نظر ایمنی اطلاعات و هم هزینه تامین تجهیزات و نگهداری آنها، همیشه بحث‌برانگیز بوده‌اند. حالا فن‌آوری جدیدی به بازار آمده که جای همه این چیزها را می‌گیرد، آن هم بدون محدودیت ظرفیت. به گنجایش ابرهای آسمان و البته قابل دسترسی سریع و آسان: فن‌آوری ابر.

 منظور از رایانش ابری استفاده از منابع محاسباتی (سخت افزار و نرم افزار) مجموعه ای از سرورها از طریق یک شبکه است. به عبارت دیگر در این روش، بجای اینکه کاربر نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز خود ا بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کند، از طریق هر کامپیوتر متصل به شبکه خدمات مورد نیاز خود را بصورت وب سرویس دریافت می کند. نرم افزارهای کاربردی بر روی سرورهای پر سرعت شبکه نصب می شوند و کاربر می تواند به تمامی این نرم افزارها از طریق شبکه دسترسی پیدا کند. در این روش فایلهای کاربر نیز بر روی سرور ذخیره شده و از هر کامپیوتر متصل به شبکه قابل دسترسی هستند. 

این روش مزایای بسیار زیادی دارد. به جای اینکه کاربر مجبور به تهیه و نصب تمامی نرم افزارهای مورد نیاز باشد (که معمولا ارزان نیز نیستند)، نسخه شبکه‌ای این نرم افزارها بر روی سرورهای مرکزی شرکت نصب می شوند. بدین ترتیب تمامی کاربران مجاز در هر لحظه دسترسی به نرم افزارهای مورد نیاز خود دارند و فایل های تولید شده را نیز بر روی سرورها ذخیره می کنند که نیاز به جابجایی آنها و مشکل مدیریت نسخه ها را برطرف می کند. 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:رایانش ابری پردازش ابری cloud computing , توسط سیبادو

 برخی خودروسازان دست به طراحی ویژگی های منحصر به فردی می زنند تا بتوانند در این بازار داغ دوام بیاورند.

 مینی کوپر کانورت 2011 و آپشن "اوپنومتر"

غیر معمولترین آپشن های اتومبیل ها در جهان +عکس

طراحان این اتومبیل دوست داشتنی در داخل داشبورد یک اوپنومتر یا "باز سنج" را تعبیه نموده اند که به راننده می گوید که دقیقاً چند ساعت و چند دقیقه است  که آنها سقف جمع شوی پارچه ای خودروی خود را باز نموده اید و احتمالاً نگران سلامت پوست برنزه شده یا شاید هم سینوزیت شما می باشد. حدسم این است که مغز طراحان این گجت بی استفاده زیاد آفتاب خورده باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:غیر معمولترین آپشن های اتومبیل , توسط سیبادو

 

sebadoدر گزارشی ضمن اشاره به اختلافات در کاخ سعودی و عزل و نصب‌های فراوان رژیم سلطنتی، معتقد است زنگ خطر داعش برای عربستان به صدا در آمده و پادشاهی سعودی برای مقابله با این تهدید انتصابات جدیدی را انجام داده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری sebado به نقل از اندیشکده مؤسسه واشنگتن، سیمون اندرسون کارشناس برجسته این اندیشکده در گزارشی ضمن اشاره به اختلافات در خاندان سلطنتی سعودی و عزل و نصب‌های بیش از حد معمول طی یک سال اخیر معتقد است پادشاه عربستان درصدد نظم دهی سریع به حکومت خود است تا با تهدید داعش که رهبری عربستان بر جهان اسلام را به چالش کشیده است، مقابله کند.
مشغله‌های سیاسی شدید در خاندان سلطنتی در سال جاری، حالت استراحت معمول در ماه رمضان در عربستان را تقریباً کمرنگ نموده است. ساعت کار رسمی سعودی‌ها در ماه مبارک به تنها شش ساعت در روز محدود شده است، اما شاهزاده‌های مهم و اصلی در کاخ سعود بیشتر و سخت‌تر کار می‌کنند. تنها پس از نیمه شب به وقت محلی در 1 جولای، آژانس مطبوعاتی رسمی (اس‌پی‌اِی) حکم سلطنتی‌ای را اعلان کرد که طبق آن شاهزاده بندر بن سلطان، که سابقاً به مدتی طولانی سفیر ریاض در واشنگتن بود و اخیراً نیز به عنوان رئیس سازمان اطلاعات عربستان فعالیت می‌کرد، در سمت مشاور ویژه ملک عبدالله منصوب گردید. چهار دقیقه بعد، گزارشی دیگر از این آژانس اعلان کرد که پسر عموی بندر، شاهزاده خالد بن بندر، رئیس آژانس اطلاعاتی سعودی شده است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1393برچسب:, توسط سیبادو

بیماری زونا یا آبله یک عفونت مسری است ، در بارۀ این بیماری بیشتر بدانید.

 آبله مرغان یک عفونت شدیدا مسری است که علامت و مشخصه آن ضایعات پوستی (بثورات وزیکولی varicella zouster) می‌باشد. بیماری آبله‌مرغان توسط ویروس واریسلا زوستر که از خانواده هرپس ویروس است، ایجاد می‌شود. این ویروس بعد از ایجاد آبله‌مرغان ، در همه افراد به صورت نهفته ، در مسیر رشته‌های عصبی که از نخاع خارج می‌شوند، جایگزین می‌شود و فعالیت مجدد آن منجر به بیماری زونا یا هرپس زوستر Herpes zoster می‌گردد. این‌ ویروس‌ از راه‌ قطره‌های‌ ریز در هوا یا تماس‌ با ضایعات‌ پوستی ‌، از فرد بیمار انتقال‌ می‌یابد.انسان تنها مخزن ویروس آبله‌مرغان است. یک بیماری شدیدا مسری است بطوری که میزان ابتلای آن در افراد حساس حداقل ۹۰ درصد می‌باشد. عمدتا در اواخر زمستان و اوایل بهار در نواحی معتدل بروز می‌کند. بیشترین گروه سنی مستعد ابتلا ۹-۵ ساله هستند بقیه موارد اغلب بچه های زیر ۱۵ سال است. در حدود ۱۰% بالای ۱۵ سال را درگیر می‌کند. در نواحی معتدل معمولا ۹۵-۹۰% افراد ویروس واریسلا زوستر را در دوران کودکی کسب می‌کنند. استفاده‌ از داروهای‌ سرکوب کننده‌ دستگاه‌ ایمنی‌ بدن‌ خطر بروز این بیماری را افزایش می‌دهد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:بیماری زونا عفونت آبله مرغان درمان , توسط سیبادو

اگر اهل مطالعه‌ی مطالب مربوط به تغذیه و سلامت هستید بدون شک بارها و بارها در مورد اهمیت ویتامین B12 خوانده‌اید. اما معمولاً اطلاعات عمومی در مورد این ویتامین چندان زیاد نیست.

 یتامین B12 که به آن کوبالامین هم گفته می‌شود یکی از ویتامین‌های مفید خانواده‌ی B محسوب می‌شود. بدن ما از طریق مصرف مواد غذایی به خصوص منابع حیوانی این ویتامین را جذب می‌کند. وجود ویتامین B12 برای عملکرد خوب سیستم عصبی و همچنین ساخت خون لازم و ضروری است. کوبالامین یک ساختار کریستالی قرمز رنگی دارد و برای همین به ویتامین سرخ یا قرمز معروف است.
کوبالامین یا همان ویتامین B12 مانند ویتامین‌های دیگر برای عملکرد وظایف بدن لازم است. این ویتامین در بهبود عملکرد بدن و حفظ تعادل سیستم عصبی (رشد و تقسیم سلولی)، جذب گلوسیدها و لیپیدها، سنتز پروتئین و DNA و همچنین ساخت گلبول‌های قرمز نقش فعالی دارد.
داخل معده اسیدی به نام کلورهیدریک وجود دارد که باعث جذب این ویتامین می‌شود. ویتامین B12 در پانکراس، کبد، قلب و مغز ذخیره می‌شود و دفع آن نیز از طریق صفرا صورت می‌گیرد نه از طریق ادرار.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:ویتامین کوبالامین , توسط سیبادو

 کاوشگر ونوس اکسپرس در آستانه خودکشی در جو ناهید پس از هشت سال مطالعه دومین سیاره منظومه شمسی، مدارگرد ونوس اکسپرس به دنبال شیرجه‌زدن به درون جو ناهید ظرف دو ماه آینده است.

 به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آژانس فضایی اروپا اعلام کرد، حیات این مدارگرد بدون‌سرنشین به دلیل پایان‌یافتن قریب‌الوقوع نیروی محرکه‌اش به فرجام خود نزدیک می‌شود، بنابراین این آژانس سامانه مزبور را با پرواز مستقیم به عمق جو ناهید و با هدف مطالعه آن می‌فرستد.

 ونوس اکسپرس هفت ابراز را برای مطالعه کامل یونسفر، اتمسفر و سطح سیاره ناهید حمل می‌کند. این سامانه در ۹ نوامبر سال ۲۰۰۵ از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان و روی موشک سایوز-فرگات پرتاب شد و در ۱۱ آوریل سال بعد به ناهید رسید. در طول ماموریتش، این سیستم دیدگاه‌های جدیدی را درباره ماهیت جو ناهید ، چرخش این سیاره، منبع میدان گرانش آن و امکان فعالیت تکتونیکی در آنچه دانشمندان از لحاظ زمین‌شناسی سیاره مرده نامیده‌اند، ارائه داد.

 هم‌اکنون نیروی محرکه موردنیاز برای نگه‌داشتن ونوس اکسپرس کاهش یافته و آژانس اروپا در حال اعزام این کاوشگر به نقطه عمیق‌تری در جو این سیاره است.

 هدف از این مانور کسب‌ تجربه درخصوص «ترمز هوایی» (Aerobraking) به عنوان روشی اعلام شده است که شاید در ماموریت‌های آتی نیز به کار رود. آژانس فضایی اروپا این روش را شیوه‌ای برای کندکردن فضاپیمای در حال ورود بدون استفاده از موشک‌های سنگین و گران و پیشرانه‌ها می‌داند.

 این آژانس مطمئن نیست که آیا ونوس اکسپرس از این تجربه جان سالم به در خواهد برد یا خیر، اما در صورت بقا، امکان یا عدم‌امکان بسط ماموریت‌ آن تا چند ماه بررسی می‌شود. در هر حال، سرنوشت غایی این کاوشگر شیرجه نهایی به درون جو و سوختن آن خواهد بود.

 
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:کاوشگر ونوس , توسط سیبادو


کمپانی آدیداس طبق سنت همیشگی و براساس قرارداد خود با فدراسیون جهانی فوتبال، همچون ۴۴ سال گذشته توپی را برای مسابقات جام جهانی فوتبال تهیه کرده است.حال در ادامه، به بررسی شماری از توپ‌های مورد استفاده در جام‌های جهانی خواهیم پرداخت که با تحولات و تغییرات جدیدی نسبت به جام‌جهانی پیشین برای بازی‌ها عرضه شده‌اند.

 Crack 1962

 Crack
جام‌جهانی شیلی، 1962



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:جام جهانی توپ world آدیداس , توسط سیبادو


اگر تصمیم به تهیه یک سرویس میزبانی یا همان هاست را دارید، چند دقیقه زمان بگذارید و این متن را مطالعه کنید. تیم پارس میترا نت بیش از 7 سال است که در عرصه برنامه نویسی وب در حال فعالیت بوده و تا کنون با سرویس دهنده های متعددی همکاری کرده است. از آنجا که خدمات IT فوق العاده تخصصی است، به همین دلیل تیم فنی همیشه سعی کرده فقط خدمات تخصصی خود را (برنامه نویسی PHP) ارائه نماید و برای ارائه خدمات وابسته مانند ارائه سرویس میزبانی یا هاست، از همکاری تیم های دیگر که در این زمینه فعالیت داشته و دارند، بهره مند شود

 به خودتان لطف کنید و همیشه سرویس میزبانی تان را از سرویس دهنده های معتبر و شرکت های بزرگ تهیه کنید. خدمات IT و وب، نیاز به تخصص و نیروی کار دارند و با بودجه های کوچک و افراد کم، نمی توان خدماتی پایدار و قابل قبول ارائه کرد. لیست زیر، رده بندی وب سایت های ایرانی هستند که به ارائه خدمات هاستینگ یا میزبانی وب مشغول هستند. متناسب با بودجه و شرایط کاری تان یکی از اعضای این مجموعه را انتخاب کنید تا کسب و کار اینترنتی تان در همین ابتدای کار، با مشکل مواجه نشود. چرا !؟ ادامه متن تجربه همکاری ما با بعضی از شرکت های متوسط در حوزه خدمات میزبانی است. بد نیست، چند دقیقه با ما همراه شوید...

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:hosting میزبانی سرویس سایت website اینترنت , توسط سیبادو

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است.

 تغییر در زندگی,تغییر ذهن و افکار

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است.

اگر واقعا می خواهید در زندگیتان تغییری ایجاد کنید باید ابتدا ذهن و افکارتان را تغییر دهید و آن را از هر نوع تفکر آزاردهنده ای که شما را به عقب می راند پاک کنید. در این مطلب جملاتی گردآوری شده که به شما کمک می کنند بتوانید ذهنتان را آزاد کرده و تغییرات دلخواهیتان را در زندگی ایجاد کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:جملاتی ذهنتان آرامش بخشند آرام کردن ذهن , توسط سیبادو

اولا به خودم وظیفه می دونم که این روزعزیز رو به همه تبریک بگم . امروز به شما هدیه هایی دست ساز متناسب باروز پدر آموزش میدم

 می توانید یکی از کاردستی های زیر که خودتان آن را درست کرده اید را برای او تهیه کرده و در نهایت با هدیه دادن آن در روز پدر ، او را کاملا هیجان زده و خوشحال کنید . یکی از راه های نشان دادن عشق و علاقه به پدر این است که می توانید یکی از کاردستی های زیر که خودتان آن را درست کرده اید را برای او تهیه کرده و در نهایت با هدیه دادن آن در روز پدر ، او را کاملا هیجان زده و خوشحال کنید .

 بالش کراواتی


تکه هایی از پارچه های طرح داری که طرح های آنها رنگی و بیشتر شبیه به طرح های کراواتی می باشد را تهیه کرده و آنها را در کنار هم قرار داده و در نهایت یک رویه ی بالشتی درست کرده و بالش را داخل آن قرار دهید و آن را در روز پدر به پدرتان هدیه دهید.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:هدیه برای روز پدر روز پدر هدیه دست ساز برای روز پدر , توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 143 صفحه بعد