سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 

کاربران سرویس پست الکترونیک جیمیل به تازگی امکان یافته اند با استفاده از حساب کاربری شخصی خود بخش هایی از نامه‌هایشان را مخفی کرده و تنها برای فرد یا افراد خاصی ارسال کنند.

 

به گزارش sebado، با استفاده از این شیوه دیگر لازم نیست تا یک نامه را چندین بار و با محتوای متفاوت و مختلف برای چند نفر ارسال کرد و کافیست یک بار یک نامه را برای تمامی افراد گیرنده ارسال کرد. اما بخش های قابل مشاهده برای افراد مختلف را به صورت متفاوت تعریف نمود.

این سرویس از طریق سایتی موسوم به bccthis در دسترس است. سرویس یاد شده ابتدا با نرم افزار اوت لوک و گوشی های بلاک بری سازگار شد و هم اکنون گردانندگان این سایت افزونه ای را برای کاربران جیمیل طراحی کرده اند که البته با مرورگر فایرفاکس سازگار است و امکانات مذکور را به سادگی در دسترس کاربان این سرویس پست الکترونیک قرار می دهد.با استفاده از این افزونه، منوی جدیدی به بخش نگارش نامه جیمیل اضافه می شود که از طریق آن می توان بخش قابل مشاهده هر نامه را برای هر گیرنده تعریف نمود. البته امکانات نسخه جیمیل این افزونه نسبت به نسخه های اوت لوک و بلاک بری محدودتر است ولی قرار است در آینده به امکانات آن افزوده شود.سوابق نامه هایی که بدین شکل ارسال می شوند مانند نامه های عادی در بخش نامه های ارسالی جیمیل نگهداری می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو