سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

وب سایت میترا رنک، اولین سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی است که با طیف کاملی از امکانات، موفقیت وب سایت شما را تضمین می نماید. 
 
افزایش بازدید
 
طبق آمار اعلام شده از جانب کمپانی آیکان ( مدیر جهانی اینترنت ) تا کنون بیش از 220 میلیون دامنه در جهان ثبت شده است. در این میان موتورهای جستجو متناسب با محبوبیت و حجم بازدید وب سایت ها آنها را رده بندی نموده و به کاربران ارائه می دهند. 
برای دیده شدن در میان هزاران وب سایت باید بکوشید تا بیشترین حجم کاربر و بازدید را برای خود فراهم نمایید. شما با معرفی وب سایت خود در این سیستم و اختصاص بودجه مناسب برای جذب کاربران سبب افزایش آمار بازدید، محبوبیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و بالا رفتن رنک وب سایت خود در موتورهای جستجو و الکسا می شوید. تمامی بازدید کنندگان وب سایت شما افراد حقیقی خواهند بود. 
 
 
با استفاده از این امکان شما میتوانید محبوبیت سایت خود را در گوگل + افزایش دهید.گوگل +1 فاکتور جدیدی است که گوگل برای تعیین رنک سایت ها و صفحات، مورد استفاده قرار می دهد. این فاکتور تاثیر به سزایی در رنک صفحات و تعداد ورودی شما از موتور جستجوی گوگل خواهد داشت. 
آنالیز جستجوی ابری، تکنیک جدیدی است که موتورهای جستجو برای بررسی محبوبیت و اعتبار یک وب سایت میان کاربران عام مورد استفاده قرار می دهند. از دید این تکنیک هر چقدر کاربران بیشتری به جهت حمایت و یا تایید یک وب سایت روی کلید گوگل پلاس متعلق به آن وب سایت کلیک کنند، وب سایت مورد نظر باید در رده بالاتری در میان وب سایت ها قرار گیرد. 
 
محبوبیت در فیس بوک
 
با این ابزار می توانید لایک های صفحات یا Fan page خود را به شکل باورنکردنی زیاد کنید. کسب هر لایک می تواند تا 100 بازدید مفید برای شما به ارمغان بیاورد. 
بسیاری از کاربران وقت و حوصله کافی برای مشاهده روزانه تک تک سایت های مورد علاقه خود را ندارند اما به صورت روزانه و کم و بیش منظم صفحه فیس بوک خود را چک می نمایند. 
داشتن یک صفحه پر طرفدار در فیس بوک و ارسال منظم مطالب مناسب و جذاب می تواند عامل مناسبی برای افزایش بازدید و اعتبار شما شود. به این شکل کاربران می توانند همواره در جریان به روز رسانی ها و اخبار مرتبط با کسب و کار و فعالیت شما قرار گیرند. 
 
استفاده از بنرهای تبلیغاتی
 
یکی از روش های فوق العاده تاثیر گذار در معرفی کالا و خدمات، استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک در فرمت GIF و یا SWF است. این نوع بنرها به دلیل مترحک بودن، چشمان مخاطب را جلب نموده و سبب تاثیر گذاری بر ذهن وی می شوند. 
با عضویت در سیستم میترا رنک می توانید بنرهای تبلیغاتی خود را تمامی مجموعه سایت تحت پوشش چون میترا لینک، میترا بت، میترا رنک و... نمایش دهید. به ازای هز بار نمایش چند امتیاز از حساب شما کسر خواهد شد. تمامی بنرها در محل های پر بازدید و رو به روی چشمان مخاطب نمایش داده می شوند تا بهترین بازخورد را از تبلیغات خود به دست آورید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو